STAGE 2 MQB GOLF GTI / SKODA VRS
GOLF GTI / SKODA VRS
APR Stage II X הוא השדרוג אחרי התקנת חומרה נוספת ברכב, מדובר בעדכון תוכנה המתבצע דרך שקע הOBD של הרכב. כתוצאה מעדכון התוכנה, הספק השיא עולה לכ-336 כ"ס וכ56 קג"מ בדלק 98 ובמקביל נמדדים הפרשים של מעל 30 כ״ס לאורך נקודות מסויימות בציר הסל״ד מSTAGE I.
כל התוכנות קיימות בגרסאות לאוקטן 95, 98, ו-104.
פיצרים שקיימים בתוכנת ניהול המנוע.
מלבד עליה בהספק ובמומנט, מהנדסי APR הצליחו ללשפר את התאוצה ואת תגובת המצערת בעזרת כיולים נוספים ומזעור של הגבלות אלקטרוניות.
תוכנת ניהול המנוע של APR מציגה שיפור בצריכת הדלק , במיוחד בנסיעה רגועה בכביש מהיר.
תוכנת ניהול המנוע של APR מסירה את מגבלת המהירות המקורית איתה מגיע הרכב.
תוכנת ניהול המנוע המקורית של הרכב לא מאפשרת ללחוץ על דוושת הגז ובמקביל ללחוץ על דוושת הבלם. התוכנה של APR מאפשרת בלימה ברגל שמאל, טכניקה ידועה מעולם המרוצים אשר מאפשר שליטה ברמה גבוהה יותר על הרכב.
שדרוג התוכנה של APR מעלה באופן משמעותי את המומנט בסל״ד נמוך, דבר אשר עלול לעבור את מגבלת הקלאץ׳ המקורי. בעוד הקלאץ׳ אמור להחזיק את נתוני המומנט המפורסמים, קיימים גם קבצים עם מומנט נמוך יותר למי שהקלאץ שלו אינו בשיאו ואינו רוצה להחליף אותו.
הגבלת מומנט פעילה ומשתנה לפי הילוך ויכולת אחיזה בפועל. נועדה להבטיח שהרכב יקבל את מקסימום המומנט שניתן להשתמש בו באותו הרגע. APR מכיילים מחדש גם את מערכות הבקרה ASR/ESP ונותנות להם אופי יותר "ליניארי". התוצאה לכך היא שבמקום שמערכות הבקרה יכנסו לפעולה אגרסיבית (סגירת מצערת ל 50% או לגמרי) – מערכות אלו יופעלו בצורה יותר פרוגרסיבית ורק בהתאם לצורך ויאפשרו למשל סגירת מצערת ל 97% או 90% או כמה שצריך בדיוק בכדי להחזיר אחיזה ולהמשיך להתקדם כמה שיותר מהר.
STAGE II X
STAGE I VS STAGE II X
בשביל להתקין את הSTAGE II X נדרשת החלפת חומרה:
ודאון פייפ או מערכת פליטה שלמה
הספקים בדלק 95:
320 כ"ס וכ55 קג"מ
הספקים בדלק 98:
336 כ"ס וכ56 קג"מ
הספקים בדלק 104:
341 כ"ס וכ57 קג"מ
מחירה של התוכנה הוא 990 ש"ח (מחיר כולל מע"מ)
הנחות ללקוחות APR/PIT-STOP
אחוזי הנחה בעבור התוכנה | |
בקניית APR DOWNPIPE |
100% |
בקניית PIT-STOP DOWN PIPE | 50% |
* המחירים מתייחסים בקניית דאון פייפ חדש בלבד.
** המחירים כוללים מע"מ
לעוד פרטים על APR DOWNPIPE